Sabtu, 28 Februari 2015

Trip to Malaysia : Sunway Pyramid and Bye

Assalamualaikum

Ini ceritaku jalan lagi, hahaha
Tanggal 4 Februari aku pergi ke Klang naik bas Metro ntah number berapa aku lupa harganya cuma RM1 / IDR3000. Seperti biasa kita tunggu bas di Taman Seri Setia ya.

Lama menunggu bas aku sempat foto gelangku, sama kayak punya EXO's Sehun & Tao. Cartier Love Bracelet White Gold lihat di http://www.cartier.com/collections/jewelry/collections/love/love-bracelets


30 minute di bas sampailah aku di Klang cuma buat makan bakso, karna dah hampir 9 hari di Malaysia aku rindu makanan Indonesia. Herannya kenapa bakso pakai kol? -_-

Lepastu siap dari Klang aku naik bas U26 rapidKL biaya RM1 / IDR3000 menuju Sunway Pyramid yaitu Pusat Perbelanjaan dan Resort. Berhenti bas tepat di depan Sunway jadi tinggal nyebrang aja di jajantas (jembatan penyeberangan).

Apa ni? Kenapa bentuk dia macam ni? Semua nanya gitu. Ini Korean Ice Cream called Jipangi. Harga vanilla or chocolate RM7 / IDR21000 tapi punya ku mix vanilla and chocolate harganya RM9 / IDR27000. Gerai ice cream Jipangi di Sunway Pyramid di lantai dasar

Aku diantara hiasan Chinese New Year, tahun kambing.....

Ini dia 2 my aunt yang menjaga ku dan merawat ku selama 13 hari di Malaysia. Ulfa and Isna

Me with Sunway Pyramid icon, roaaar.....



Nah tanggal 7 Februari aku back to my country from Subang Airport dengan pesawat FireFly to Kuala Namu International Airport




Thank you for read this entry :*




Tidak ada komentar:

Posting Komentar